Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS
hello1


Welkom op mijn bloggie....

Omdat mijn website "klik" SMULPAAPJE "klik" al vol zit
met recepten en produchtinfo....

Ben ik dit bloggie begonnen.

Hier vind je recepten en een babbeltje.


Heb je zelf een leuk recept?

Stuur het me op. ....

En ik kijk of ik het kan plaatsen (met jou naam erbij natuurlijk)

In de linker colum kun je alles vinden wat er op mijn bloggie staat,

Kijk onder Index voor de recepten die er zijn

Kijk ook eens bij de * feestelijke recepten* op


christmastimebanner

Mijn blog met meer feestelijke recepten en sfeertips ....


Er kan altijd iets van je gading bijzitten.

Ik hoop dat je vind wat je zoekt.

Anders kun je me altijd nog een mailtje sturen.

Klik hiervoor rechts in de colum op Stuur Email

Alle recepten zijn voor 4 personen.

Zo niet.... dan zet ik het erbij



Er word veel gebruik gemaakt van "cups" in de recepten

Voor uitleg kun je HIER even kijken


Veel plezier bij het rondkijken en koekeloeren in mijn pannetjes

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat in het

"klik" Gastenboek"klik"

gastenboek



~*~*~*~

~*~*~*~*
wijn6

Over Wijn.....


Er word me nog wel eens per email advies gevraagd over wijn.

Er word me dan allerlei advies gevraagd,

En daar ben ik niet de juiste persoon
voor.

Ik hou n.l. niet zo van wijn.

Wijn drinken doe ik mischien 3 a 4 keer per jaar

Wijn is iets persoonlijks.....

Als ik wijn drink dan het liefst wit

En champagne vind ik niet te pruimen

Een koele rose gaat nog....

Dus ook voor wijn geld...smaken verschillen.

Mijn advies is dan ook ga naar een goede slijterij of bezoek een wijnproeverij....

Zij kunnen je goed adviseren welke wijn waarbij lekker is.

Je weet welke wijn je dan lekker vind en die kun je dan kopen.

Heb ik een recept met een wijnadvies dan zet ik het er uiteraard bij

Info over slijterijen en wijnproeverijen kun je op internet vinden

Ik hou het ondertussen bij andere bubbels....

~* ~* ~ * ~

Mijn Ebook over Zelf Likeur Maken....
te verkrijgen bij o.a.


likeurboekje

Mijn uitgever:

van Duuren

Bol.com

en Bruna




~*~*~*~


ZOEK JE EEN RECEPT .....VUL DE NAAM HIER ONDER IN VAN HET RECEPT

handje




Gebakken Avocado met Bacon en Ei


Gebakken Avocado met Bacon en Ei

Dit heerlijke recept komt van Kevin van Closet Cooking
Hij heeft het op Pinterest gezien en besloot het te maken
Volgens Kevin moet het heerlijk wezen
En dat geloof ik graag.
Kevin heeft een piepklein keukentje (de grootte van een kast)
Hierin ontdekt en brouwt hij de lekkerste dingen.
Neem er eens een kijkje en je zult verrast zijn
En zeker een recept van hem uit proberen.

Ingredienten:

1 grote avocado (in 1/2 en pit verwijderd)
2 eieren
2 plakken bacon (in stukjes)
zout en peper

Bereiden:

Haal genoeg vruchtvlees uit de avocado zodat er een ei in kan
Breek het eitje en vul de avocado ermee
Bak in voorverwarmde oven (200 graden Celsius) in ca 15 minuten tot de eitjes goed zijn
Bak ondertussen de bacon uit
Laat dit uitdruipen op keukenpapier
Kruid de avocado met zout en peper
Strooi er de bacon over
Serveer met een lepel en toast


TIP:
Probeer geen ei te verspillen door het holletje in de avocado goed op maat te maken
Breek het ei in een kommetje en schep eerst de dooier voorzichtig in het holletje
Giet daarna zoveel eiwit erbij dat het niet overloopt.
Zet de avocado`s in een ovenschaaltje zodat ze niet om kunnen vallen.

Bron: Closet Cooking

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 reacties:

Populaire berichten