Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS
hello1


Welkom op mijn bloggie....

Omdat mijn website "klik" SMULPAAPJE "klik" al vol zit
met recepten en produchtinfo....

Ben ik dit bloggie begonnen.

Hier vind je recepten en een babbeltje.


Heb je zelf een leuk recept?

Stuur het me op. ....

En ik kijk of ik het kan plaatsen (met jou naam erbij natuurlijk)

In de linker colum kun je alles vinden wat er op mijn bloggie staat,

Kijk onder Index voor de recepten die er zijn

Kijk ook eens bij de * feestelijke recepten* op


christmastimebanner

Mijn blog met meer feestelijke recepten en sfeertips ....


Er kan altijd iets van je gading bijzitten.

Ik hoop dat je vind wat je zoekt.

Anders kun je me altijd nog een mailtje sturen.

Klik hiervoor rechts in de colum op Stuur Email

Alle recepten zijn voor 4 personen.

Zo niet.... dan zet ik het erbij



Er word veel gebruik gemaakt van "cups" in de recepten

Voor uitleg kun je HIER even kijken


Veel plezier bij het rondkijken en koekeloeren in mijn pannetjes

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat in het

"klik" Gastenboek"klik"

gastenboek



~*~*~*~

~*~*~*~*
wijn6

Over Wijn.....


Er word me nog wel eens per email advies gevraagd over wijn.

Er word me dan allerlei advies gevraagd,

En daar ben ik niet de juiste persoon
voor.

Ik hou n.l. niet zo van wijn.

Wijn drinken doe ik mischien 3 a 4 keer per jaar

Wijn is iets persoonlijks.....

Als ik wijn drink dan het liefst wit

En champagne vind ik niet te pruimen

Een koele rose gaat nog....

Dus ook voor wijn geld...smaken verschillen.

Mijn advies is dan ook ga naar een goede slijterij of bezoek een wijnproeverij....

Zij kunnen je goed adviseren welke wijn waarbij lekker is.

Je weet welke wijn je dan lekker vind en die kun je dan kopen.

Heb ik een recept met een wijnadvies dan zet ik het er uiteraard bij

Info over slijterijen en wijnproeverijen kun je op internet vinden

Ik hou het ondertussen bij andere bubbels....

~* ~* ~ * ~

Mijn Ebook over Zelf Likeur Maken....
te verkrijgen bij o.a.


likeurboekje

Mijn uitgever:

van Duuren

Bol.com

en Bruna




~*~*~*~


ZOEK JE EEN RECEPT .....VUL DE NAAM HIER ONDER IN VAN HET RECEPT

handje




Salade met Kip en Geitenkaas



Salade met Kip en Geitenkaas

Nog even een heerlijke salade op de laatste dag van Pasen
Mooi weer en de meeste mensen zijn buiten
Buiten eten is dan ook erg verleidelijk....
En waarom niet
Met deze salade gaat het zeker lukken
Eet Smakelijk en geniet nog van dit prachtige weer.

Benodigheden:

Sla
Rucola
Kipfilet (Nog wel zelf bakken)
Geitenkaas
Cherry tomaatjes
Avocado

Dressing:

Olijfolie
Citroensap
Mosterd
Honing

Bereidingswijze:


Snijd alle groenten lekker klein, zodat het straks makkelijk te eten is.
 Brokkel de kaas in stukjes en meng deze door de salade heen.
Verdeel de salade over het aantal borden die je nodig hebt en voorzie de salade van de honing mosterd dressing.
Snijd de kip in kleine stukken en verdeel deze als laatste over de salade.
Garneer het geheel met wat verse peterselie.
Eet de salade met  vers afgebakken broodjes of stokbrood.
Deze salade is heerlijk om tijdens een warme zomeravond te eten.
Geniet met een glas rose en de ondergaande zon van deze lauw warme salade.
Bestrooi de kip met wat peper, zout en oregano en bak deze daarna met wat olijfolie in de pan.
Als de kip lekker aan het bakken is, kun je de salade gaan maken.
Je kunt een slasoort naar keuze nemen.(ik meng het een beetje)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 reacties:

ArtMus zei

zodra er geitenkaas aan te pas komt spits ik mijn oortjes want oooh dat is zo lekker.
deze neem ik mee jeanne...dank je wel XXX

Jeanne zei

Aha...Dus jij bent net zo`n geitenkaas freak als ik....
Dan moet je eens geitenkaasjes inleggen...
Recept staat hier ook...
Heel erg yummie.
En Pamus kan het ook maken...zekers te weten :-)

Jeany zei

hmmm heerlijk helemaal mijn ding!! Ben net zoals Muzzekind hier boven ☺
Fijne week meid, liefs van Janine

Populaire berichten