Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS
hello1


Welkom op mijn bloggie....

Omdat mijn website "klik" SMULPAAPJE "klik" al vol zit
met recepten en produchtinfo....

Ben ik dit bloggie begonnen.

Hier vind je recepten en een babbeltje.


Heb je zelf een leuk recept?

Stuur het me op. ....

En ik kijk of ik het kan plaatsen (met jou naam erbij natuurlijk)

In de linker colum kun je alles vinden wat er op mijn bloggie staat,

Kijk onder Index voor de recepten die er zijn

Kijk ook eens bij de * feestelijke recepten* op


christmastimebanner

Mijn blog met meer feestelijke recepten en sfeertips ....


Er kan altijd iets van je gading bijzitten.

Ik hoop dat je vind wat je zoekt.

Anders kun je me altijd nog een mailtje sturen.

Klik hiervoor rechts in de colum op Stuur Email

Alle recepten zijn voor 4 personen.

Zo niet.... dan zet ik het erbij



Er word veel gebruik gemaakt van "cups" in de recepten

Voor uitleg kun je HIER even kijken


Veel plezier bij het rondkijken en koekeloeren in mijn pannetjes

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat in het

"klik" Gastenboek"klik"

gastenboek



~*~*~*~

~*~*~*~*
wijn6

Over Wijn.....


Er word me nog wel eens per email advies gevraagd over wijn.

Er word me dan allerlei advies gevraagd,

En daar ben ik niet de juiste persoon
voor.

Ik hou n.l. niet zo van wijn.

Wijn drinken doe ik mischien 3 a 4 keer per jaar

Wijn is iets persoonlijks.....

Als ik wijn drink dan het liefst wit

En champagne vind ik niet te pruimen

Een koele rose gaat nog....

Dus ook voor wijn geld...smaken verschillen.

Mijn advies is dan ook ga naar een goede slijterij of bezoek een wijnproeverij....

Zij kunnen je goed adviseren welke wijn waarbij lekker is.

Je weet welke wijn je dan lekker vind en die kun je dan kopen.

Heb ik een recept met een wijnadvies dan zet ik het er uiteraard bij

Info over slijterijen en wijnproeverijen kun je op internet vinden

Ik hou het ondertussen bij andere bubbels....

~* ~* ~ * ~

Mijn Ebook over Zelf Likeur Maken....
te verkrijgen bij o.a.


likeurboekje

Mijn uitgever:

van Duuren

Bol.com

en Bruna




~*~*~*~


ZOEK JE EEN RECEPT .....VUL DE NAAM HIER ONDER IN VAN HET RECEPT

handje




Kaassalade met Aardbeien


Ingredienten:
200 gram sugarsnaps of peultjes
Zout en vers gemalen peper
250 gram aardbeien
200 gram kaas (geitenkaas of feta)
4 eetlepels aardbeien jam
2 eetlepels rode wijnazijn
6 eetlepels olijfolie
1 eetlepel munt fijn gesnipperd
150 gram veldsla
4 eetlepels zonnebloempitten

Kook de sugarsnaps of peultjes met het zout beetgaar
Spoel ze af onder koud water en laat ze goed uitlekken
Was de aardbeien en haal de kroontjes eraf
Snijd de aardbeien doormidden
Snijd de kaas in blokjes

Verwarm in een steelpannetje de aardbeienjam met een eetlepel water tot de jam vloeibaar is.
Schenk de jam in een kommetje en klop de azijn, olie en de munt door
Schep de helft van de dressing door de veldsla

Verdeel de veldsla met de sugarsnaps, aardbeien, de kaas en de zonnebloempitten over 4 bordjes
Lepel de rest van de dressing erover

TIP: Lekker met maisbrood en boter

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 reacties:

Jeany zei

hmmmmmmmmmmmm, dat hoort en ziet er heerlijk uit, en alles wat ik mag eten hahahahaa, dus die gaan we uitproberen. :))

Populaire berichten