Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS
hello1


Welkom op mijn bloggie....

Omdat mijn website "klik" SMULPAAPJE "klik" al vol zit
met recepten en produchtinfo....

Ben ik dit bloggie begonnen.

Hier vind je recepten en een babbeltje.


Heb je zelf een leuk recept?

Stuur het me op. ....

En ik kijk of ik het kan plaatsen (met jou naam erbij natuurlijk)

In de linker colum kun je alles vinden wat er op mijn bloggie staat,

Kijk onder Index voor de recepten die er zijn

Kijk ook eens bij de * feestelijke recepten* op


christmastimebanner

Mijn blog met meer feestelijke recepten en sfeertips ....


Er kan altijd iets van je gading bijzitten.

Ik hoop dat je vind wat je zoekt.

Anders kun je me altijd nog een mailtje sturen.

Klik hiervoor rechts in de colum op Stuur Email

Alle recepten zijn voor 4 personen.

Zo niet.... dan zet ik het erbij



Er word veel gebruik gemaakt van "cups" in de recepten

Voor uitleg kun je HIER even kijken


Veel plezier bij het rondkijken en koekeloeren in mijn pannetjes

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat in het

"klik" Gastenboek"klik"

gastenboek



~*~*~*~

~*~*~*~*
wijn6

Over Wijn.....


Er word me nog wel eens per email advies gevraagd over wijn.

Er word me dan allerlei advies gevraagd,

En daar ben ik niet de juiste persoon
voor.

Ik hou n.l. niet zo van wijn.

Wijn drinken doe ik mischien 3 a 4 keer per jaar

Wijn is iets persoonlijks.....

Als ik wijn drink dan het liefst wit

En champagne vind ik niet te pruimen

Een koele rose gaat nog....

Dus ook voor wijn geld...smaken verschillen.

Mijn advies is dan ook ga naar een goede slijterij of bezoek een wijnproeverij....

Zij kunnen je goed adviseren welke wijn waarbij lekker is.

Je weet welke wijn je dan lekker vind en die kun je dan kopen.

Heb ik een recept met een wijnadvies dan zet ik het er uiteraard bij

Info over slijterijen en wijnproeverijen kun je op internet vinden

Ik hou het ondertussen bij andere bubbels....

~* ~* ~ * ~

Mijn Ebook over Zelf Likeur Maken....
te verkrijgen bij o.a.


likeurboekje

Mijn uitgever:

van Duuren

Bol.com

en Bruna




~*~*~*~


ZOEK JE EEN RECEPT .....VUL DE NAAM HIER ONDER IN VAN HET RECEPT

handje




Vullingen voor Gepofte aardappels


Vulling 1
30 g pijnboompitten
150 g zachte geitenkaas
2 eetl. groene pesto
Rooster in een kleine pan met antiaanbaklaag 30 g pijnboompitten 2-3 min. op matig tot hoog vuur, onder voortdurend omscheppen, tot ze goudbruin kleuren.
Schep ze op een bord.
Snijd de gepofte aardappelen open en verdeel er 150 g zachte geitenkaas over.
Breng op elke 1/2 eetl. groene pesto aan en strooi de pijnboompitten erover.

Vulling 2
1 bosje bosuitjes
1 ongepelde teen knoflook
25 g boter
zout en peper
150 g rookkaas
waterkers
Snijd een bosje bosuitjes schuin in stukjes.
Halveer 1 ongepelde teen knoflook.
Verhit 25 g boter in een kleine koekenpan en bak hierin de bosuitjes en de ongepelde teen knoflook 3-4 min. Verwijder de knoflook en strooi wat zout en peper over de bosuitjes.
Snijd de gepofte aardappelen open.
Schep de helft van de bosuitjes en alle knoflookboter in de aardappelen.
Snijd 150 g rookkaas in onregelmatige, kleine blokjes en strooi ze over de aardappelen.
Strooi de resterende bosuitjes erover.
Serveer hierbij waterkers.

Vulling 3
50 gr roomboter
150 gram Boursin met kruiden
Prak de boter en de boursin door elkaar
Vul hier de aardappels mee

Vulling 4
125 ml creme fraiche
50 gr knapperige stukjes bacon
1 eetl gehakte bieslook
Roer alles goed door elkaar
Vul de aardappelen met dit mengsel

Vulling 5
125 gr zachte geitenkaas
2 eetl peterselie
Vermeng de kaas met de peterselie
Breng op smaak met peper en zout
Vul hier de aardappelen mee

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 reacties:

Populaire berichten